Subskrypcja

WYBIERAJĄC SUBSKRYPCJĘ ZYSKUJESZ:

 

Zawsze na czas

Pamiętamy za Ciebie

Zamówienie zawsze na czas - według ustalonego przez Ciebie harmonogramu

Automatycznie działanie - nie musisz pamiętać o zamówieniu soczewek

Darmowa Dostawa

Prezent do zamówienia

Zawsze DARMOWA DOSTAWA (dla zamówień wysyłanych na terenie Polski)

Rewelacyjny prezent dodawany do każdego zamówienia

 

 

Na czym polega usługa subskrypcji w Bezokularow.pl?

Kupujesz regularnie soczewki kontaktowe i płyny w naszym sklepie?

Teraz nie musisz już pamiętać o tym, by na czas złożyć zamówienie!

TO MY ZA CIEBIE PAMIĘTAMY O ZAMÓWIENIU SOCZEWEK!

 

Wystarczy, że włączysz w zakładce TWOJE KONTO funkcję subskrypcji i ustalisz, co jaki czas chcesz, aby było realizowane Twoje zamówienie. W zależności od tego, jaki rodzaj soczewek nosisz, możesz samodzielnie ustawić cykliczność subskrypcji w taki sposób, by zawsze na czas mieć soczewki w swoim domu. Za każde zamówienie, automatycznie pobierana jest też kwota zamówienia z zarejestrowanej karty płatniczej. Ty nic wiecej nie musisz robić. W każdej chwili możesz wstrzymać lub całkowicie zrezygnować z usługi subskrypcji za pomocą jednego kliknięcia.

Dodatkowo oszczędzasz na dostawie swojego zamówienia, ponieważ każde zakupy zrealizowane w ramach usługi subskrypcji, są z DARMOWĄ DOSTAWĄ. Oprócz tego w każdej paczce znajdziesz WYJĄTKOWY PREZENT.

 

 

Ponów dowolne zamówienie spośród HISTORII ZAMÓWIEŃ dostępnych po zalogowaniu się na TWOJE KONTO lub złóż całkowicie nowe zamówienie.

Pamiętaj, że pierwsze zamówienie, w trakcie którego ustawisz subskrypcję otrzymasz normalnie w trakcie kilku dni.

USŁUGA SUBSKRYPCJI działa dopiero przy KOLEJNYCH ZAMÓWIENIACH!

automatyczne ponawianie zamówień

Kiedy będziesz na stronie wybranego produktu w Bezokularow.pl, przed dodaniem go do koszyka, wybierz opcję SUBSKRYPCJA (DARMOWA DOSTAWA). Następnie określ moc soczewek oraz ich ilość, a także częstotliowość realizacji zamówień w ramach subskrypcji.
 

subskrypcja

Przejdź poszczególne etapy zamówienia tak jak zwykle podczas Twoich zakupów w Bezokularow.pl. 
Na etapie PODSUMOWANIA zamówienia, kliknij "USTAW SUBSKRYPCJĘ".

ustaw subskrypcję

Wybierz za jaki czas chcesz otrzymać kolejne zamówienie w ramach usługi SUBSKRYPCJI. Według częstotliwości, którą ustawisz będą u Ciebie pojawiać się identyczne zamówienia, które zdecydowałeś się ponawiać automatycznie.

*pamiętaj jednak, że do daty ponowienia zamówienia w ramach subskrypcji, należy doliczyć standardowy czas wysyłki dla Twojego produktu.

Przykład: zamówienie ponawia się automatycznie np. 1.06 a przy Twoim produkcie widnieje standardowy czas wysyłki np. 3-5 dni roboczych - to zamówienie będzie do Ciebie wysłane między 6 a 8 czerwca. 

W każdym momencie (nie później niż dzień przed terminem realizacji zamówienia) możesz edytować zamówienie, wstrzymać, zmienić termin realizacji zamówienia na inny, a także usunąć subskrypcję.

Na trzy dni przed planowaną datą realizacją kolejnego zamówienia z subskrypcji otrzymasz od nas e-mail przypominający.

ustaw czas subskrypcji

Zostaniesz przekierowany na stronę Przelewy24, gdzie ZAREJESTRUJESZ KARTĘ PŁATNICZĄ poprzez wpisanie jej danych. Przy pierwszym zakupie z zaznaczoną subskrypcją opłata za zamówienie rejestruje i potwierdza kartę.

subskrypcja

W Panelu Klienta, w zakładce SUBSKRYPCJA, możesz SPRAWDZIĆ WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY, które jej dotyczą. Dowiesz się tutaj, jakie produkty znajdują się w zamówieniu, kiedy zaplanowane jest kolejne zamówienie, możesz w tym miejscu również wstrzymać usługę na jeden cykl, zmienić termin realizacji zamówienia lub całkiem zatrzymać usługę subskrypcji.

szczegoly karty

 

 


 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

 

Na czym polega subskrypcja w BezOkularow.pl ? 

Subskrypcja w BezOkularow.pl polega na regularnym dostarczaniu Ci soczewek, co określony przez Ciebie czas np. 1, 2 czy 3 miesiące. W dniu wysyłki soczewek, pobierzemy środki automatycznie z Twojego konta. Nie musisz pamiętać o regularnym składaniu zamówienia - system zrobi to za Ciebie. Subskrypcja sprawia, że masz soczewki zawsze na czas i nie musisz się martwić, że ich zabraknie. Wybierając subskrypcję zyskujesz dodatkowo zawsze darmową dostawę oraz prezent do każdego zamówienia. W każdej chwili możesz zmienić datę kolejnej wysyłki, wstrzymać subskrypcję lub całkowicie z niej zrezygnować.

 

Jak włączyć subskrypcję w BezOkularow.pl?

Zajmie Ci to dosłownie chwilę! Możesz ponowić jedno ze złożonych już wcześniej zamówień lub złożyć całkowicie nowe. Na karcie produktu wybierz opcję SUBSKRYPCJA (DARMOWA DOSTAWA). Następnie określ moc soczewek oraz ich ilość, a także częstotliwość realizacji zamówień w ramach subskrypcji. Na etapie PODSUMOWANIA zamówienia, kliknij "USTAW SUBSKRYPCJĘ". Wybierz za jaki czas chcesz otrzymać kolejne zamówienie w ramach usługi SUBSKRYPCJI. Według częstotliwości, którą ustawisz, będą u Ciebie pojawiać się identyczne zamówienia, które zdecydowałeś(aś) się ponawiać automatycznie. Opłać zamówienie i to tyle. Pamiętaj tylko, że subskrypcja rozpoczyna się z kolejnym zamówieniem - pierwsze otrzymasz tuż po złożeniu zamówienia.

 

Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?

Przy pierwszym zamówieniu subskrypcyjnym zostaniesz przekierowany na stronę Przelewy24, gdzie podasz numer swojej karty. Przy pierwszym zakupie z zaznaczoną subskrypcją opłata za zamówienie rejestruje i potwierdza kartę. Następnie my, co 1, 2 lub więcej miesięcy, pobieramy z niej odpowiednią kwotę, oczywiście wcześniej uprzedzając Cię o tym w mailu, wysyłanym na Twoją skrzynkę. Działa to podobnie jak pewnie znane Ci Netflix czy Spotify! Nie martw się - nie mamy dostępu do Twoich poufnych danych. Są odpowiednio zaszyfrowane, dbając o ich pełne bezpieczeństwo. 

 

Czy otrzymam powiadomienie o zbliżającej się płatności?

Oczywiście. Na 3 dni przed planowaną wysyłką soczewek w ramach subskrypcji, otrzymasz na swoją skrzynkę email przypominający. Możesz wtedy jeszcze dokonać zmian, mając pełną kontrolę nad swoim zamówieniem. Kolejne powiadomienie otrzymasz w dniu poprzedzającym płatność. Cały czas jesteś na bieżąco, dokładnie tak jakbyś składał(a) zamówienie. W tym wypadku dzieje się to po prostu automatycznie.

 

Czy mogę wstrzymać subskrypcję?

W każdej chwili, do dnia w którym pobierzemy płatność za kolejne zamówienie, możesz wstrzymać subskrypcję lub całkowicie z niej zrezygnować. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto na BezOkularow.pl, a następnie przejdziesz zakładki SUBSKRYPCJA. Tam możesz SPRAWDZIĆ WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY, które jej dotyczą, w tym wstrzymać usługę na jeden cykl, zmienić termin realizacji zamówienia lub całkiem zatrzymać usługę subskrypcji. Odpocznij i wróć do nas, kiedy będziesz mieć ochotę! 

 

Czy mogę edytować listę produktów w mojej subskrypcji?

Jak najbardziej. Możesz edytować jeden produkt, jak i całe zamówienie. W zakładce SUBSKRYPCJA na Twoim koncie dokonasz wszelkich zmian, jakie są z nią związane. Tam właśnie możesz zmienić produkty, jakie chcesz otrzymywać w następnych cyklach.

 

Czy mogę zmienić datę lub adres wysyłki?

Tak, możesz to zrobić w zakładce SUBSKRYPCJA na Twoim koncie. Możesz zmienić datę, częstotliwość realizacji zamówień, jak i adres wysyłki lub kuriera.

 

Chcę zrezygnować z subskrypcji - jak to zrobić?

W prosty sposób. Zaloguj się na Twoje konto w BezOkularow.pl, a następnie przejdź do zakładki SUBSKRYPCJA. Wybierz subskrypcję, z której chcesz zrezygnować i kliknij przycisk “zrezygnuj”. Kolejne zamówienie nie zostanie już zrealizowane. Pamiętaj, że zawsze możesz nadal skorzystać z darmowej dostawy, jeśli Twój koszyk przekroczy 80 PLN i wyrazisz zgody na komunikację marketingową z naszej strony.

 

Jak długo działa subskrypcja?

Od momentu realizacji pierwszego zamówienia w ramach Twojej subskrypcji płatność będzie automatycznie ponawiana w takich odstępach czasu, jakie wybrałaś(eś). Długość trwania subskrypcji zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. W dowolnej chwili możesz zmienić częstotliwość wysyłek, wstrzymać subskrypcję lub całkowicie z niej zrezygnować na swoim koncie w zakładce SUBSKRYPCJA. Wszystko to bez jakichkolwiek konsekwencji!

 

Jakie są dostępne metody płatności w subskrypcji?

Na ten moment jedyną dostępną metodą jest karta płatnicza. Nie musisz się o nic martwić, ponieważ nie gromadzimy Twoich poufnych danych. Są one całkowicie bezpieczne i zaszyfrowane u naszego partnera - Przelewy24.

 

Moja subskrypcja jest aktywna. Czy nadal mogę korzystać z dodatkowych kodów zniżkowych?

Niestety nie. W ramach subskrypcji zyskujesz jednak inne korzyści - stałe ceny produktów, darmową dostawę i prezenty do zamówień. I najważniejsze - nie musisz pamiętać o kolejnym zamówieniu!

 

Czy mogę jeden produkt zamówić w subskrypcji, a drugi jednorazowo?

Jak najbardziej. Subskrypcja nie jest żadnym ograniczeniem. Możesz złożyć niezależne zamówienie jednorazowo w każdej chwili. Wystarczy, że dodając produkt do koszyka, pozostawisz domyślnie włączony ZAKUP JEDNORAZOWY.

 

Czym różni się zakup w subskrypcji od zakupu jednorazowego?

Zakup w subskrypcji oznacza, że każde kolejne zamówienie będzie do Ciebie wysyłane automatycznie, co określony przez Ciebie czas np. co miesiąc. W zależności od Twoich potrzeb, wybierasz produkty, które chcesz otrzymywać cyklicznie. Aktywna subskrypcja wymaga podpiętej karty kredytowej, z której automatycznie pobierzemy środki podczas wysyłki soczewek w ramach subskrypcji. Dzięki temu działa ona automatycznie, bez Twojej ingerencji. W przypadku zakupu jednorazowego - kupujesz raz i tyle. Możesz wrócić, kiedy zechcesz, jednak musisz pamiętać, by zrobić to zanim skończą Ci się soczewki! :)

 

Czy data wygenerowania zamówienia subskrypcji jest równoznaczna z dostarczeniem produktów?

Nie. Data wysyłki i dostarczenia zamówienia subskrypcyjnego nie jest równoznaczna z datą ponowienia zamówienia. Czas wysyłki zamówienia zależny jest od czasu dostępności produktu podanego przy danym produkcie. Jeśli zamówienie zawiera więcej produktów o różnych dostępnościach, to termin wysyłki uzależniony jest od produktu z dłuższym czasem wysyłki. To oznacza, że do daty ponowienia zamówienia w ramach usługi Subskrypcji, należy doliczyć czas dostępności produktów z zamówienia.

 


 

REGULAMIN SUBSKRYPCJI BEZOKULAROW.PL

  1. Konsument poza klasyczną ścieżką zakupową opisaną w Regulaminie Sklepu w par. 12 („Warunki ogólne”) może również skorzystać z Subskrypcji Bezokularow.pl (dalej Subskrypcja).
  2. Subskrypcja polega na tym, że Konsument ustala co jaki czas jego Zamówienie ma być automatycznie odnowione bez udziału Konsumenta, ale za jego zgodą.
  3. Aby skorzystać z Subskrypcji należy posiadać konto klienta w Bezokularow.pl, zalogować się na nie, dodać produkt do Koszyka, zaznaczyć w Koszyku checkbox subskrypcji, wybrać częstotliwość ponowienia zakupu i przejść dalej. W momencie płatności Konsument podaje dane swojej karty debetowej lub kredytowej, z której pobierana będzie cykliczna opłata.
  4. Alternatywną opcją skorzystania z Subskrypcji jest zalogowanie się na „Konto klienta” w Bezokularow.pl, wybór „historii zamówień” i kliknięcie w przycisk „automatyczne ponawianie”.
  5. Uruchomienie usługi Subskrypcji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na cykliczne pobieranie z karty płatniczej Konsumenta kwoty zamówienia, które ma być ponawiane. Pobieranie kwoty odbywa się w dniu realizacji zamówienia.
  6. Dodając Subskrypcję Konsument wyraża zgodę na zapamiętanie danych karty, które będą przechowywane wyłącznie przez Przelewy24.pl (spółkę PayPro S.A.) i jedynie w celu realizacji Subskrypcji. Sprzedawca nie przechowuje danych z kart płatniczych Konsumentów.
  7. Konsument ma możliwość samodzielnej zmiany daty rozpoczęcia realizacji zamówienia poprzez zalogowanie się na „Konto klienta” i wybranie odpowiedniej daty z kalendarza w zakładce „Subskrypcja” przy wybranej subskrypcji. Zmiana daty będzie jednoznaczna ze zmianą daty obciążenia karty płatniczej.
  8. W każdej chwili (lecz nie później niż dzień przed planowaną realizacją zamówienia) możliwa jest rezygnacja z Subskrypcji poprzez usunięcie jej w zakładce „Konto klienta” w sklepie Bezokularow.pl w sekcji „Subskrypcja”.  Subskrypcja będzie automatycznie ponawiana do momentu rezygnacji z Subskrypcji przez Konsumenta.
  9. W dowolnym momencie (lecz nie później niż dzień przed planowaną realizacją zamówienia) możliwe jest wstrzymanie Subskrypcji na jeden cykl. Po upływie cyklu (dowolnie ustalonego wcześniej przez Konsumenta) zostanie automatycznie wznowiona usługa Subskrypcji. Nie jest to jednoznaczne z całkowitą rezygnacją z usługi Subskrypcji.
  10. W każdym momencie Konsument ma możliwość zmiany danych karty służącej do uruchomienia usługi Subskrypcji. W tym celu należy zalogować się na „Konto klienta” w sklepie Bezokularow.pl, wybrać zakładkę „Subskrypcja” i wybrać przycisk „Zmień dane karty”. W celu weryfikacji nowej karty zostanie pobrana kwota 1 zł (jeden złoty), która po weryfikacji zostanie zwrócona Konsumentowi.
  11. W każdym momencie Konsument ma możliwość edytowania zamówienia, które ma zostać ponowione w ramach Subskrypcji. Ostateczny termin zmiany zamówienia jest możliwy do północy dnia poprzedzającego dzień ponowienia zamówienia w ramach Subskrypcji.
  12. Trzy dni przed planowanym automatycznym wygenerowaniem zamówienia Konsument otrzyma maila przypominającego. W tym czasie (lecz nie później niż dzień przed planowaną realizacją zamówienia) można wstrzymać wysyłkę zamówienia o jeden cykl, edytować zamówienie lub usunąć subskrypcję.
  13. W przypadku, w którym karta płatnicza Konsumenta straci ważność Subskrypcja przestanie być realizowana ze względu na brak możliwości obciążenia karty. Konsument powinien edytować dane swojej karty logując się na „Konto klienta”, wybierając zakładkę „Subskrypcja” i wybierając przycisk „Zmień dane karty”.
  14. Konsument korzystający z Subskrypcji może dokonać zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni bez podania przyczyny na zasadach opisanych w par. 13  („Odstąpienie od umowy”) Regulaminu Sklepu.
  15. Konsument w ramach Subskrypcji otrzymuje każdorazowo darmową dostawę na terenie Polski. Dla zamówień z dostawą poza granicami Polski zostanie doliczony koszt przesyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  16. Data ponowienia Subskrypcji nie jest równoznaczna z datą dostarczenia lub wysyłki produktów do Konsumenta. Czas wysyłki produktów w ramach zamówienia subskrypcyjnego jest zgodny z czasem wysyłki podanym przy produkcie. Przy czym jeśli w zamówieniu w ramach Subskrypcji jest więcej niż jeden produkt z różnym czasem wysyłki np. 24h i 3-5 dni roboczych, to czas wysyłki całego zamówienia wynosi 3-5 dni roboczych.